AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Ahad, 3 Februari 2013

Artikel dalam Harian Metro


Kami dalam Harian Metro : 6 Julai 2012









Assalamualaikum,
   Sebelum ini saya dan suami pernah diinterview untuk akhbar Harian Metro sebelum kami berlepas ke Mekah untuk menunaikan fardhu Haji. Yang ini pula merupakan kali kedua saya diinterview. Artikel ini berkaitan dengan kerenah maid. Sebenarnya saya tidak mempunyai masalah dengan maid saya yang kami panggil Amy. Tahun ini adalah tahun ke 6 beliau bekerja bersama saya. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik dan beliau rajin dan menghormati saya sebagai majikan.
     Sebenarnya apa pun yang kita lakukan, kita perlu juga menghormati orang lain tak kiralah siapa. Saya berpegang kepada prinsip, Jika kita memudahkan urusan orang dengan kita, maka begitu jugalah yang berlaku sebaliknya. Saya sebenarnya banyak dibantu oleh Amy dalam urusan menjaga anak yang bongsu dirumah. Hazim juga rapat dengan Amy. Tapi tak lama lagi Amy dah nak kahwin, so kami berharap beliau akan menyambung kerjanya bersama kami.

Tiada ulasan: