AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Rabu, 30 Januari 2013

SOUTH KOREA 2




Sambung lagi catatan saya tentang perjalanan ke Korea Selatan. Ia menang menarik dan memberikan kenangan yang tidak dapat dilupakan buat suami dan saya. So, seterusnya ialah saya nak kongsi pengalaman ke Nami Island. Di Nami Island inilah pengambaran filem 'Winter Sonata' dilakukan. Tempatnya memang cantik, bersih dan menenangkan fikiran. Banyak juga kami mengambil foto di sini. Macam-macam pose...

Ni gambar di lokasi pengambaran filem Winter Sonata.


Berposing dengan latar belakang aktor dan aktres filem tu....Balik je dari Korea saya tonton semula filem tu...memang touching sangat...


Tengoklah tu....posing macam salah satu babak dalam filem tu...ehem...

Cantikkan background tu. Masa kami gi ni dah nak masuk Spring tapi masih lagi sejuk...



Hai...sempat lagi kami naik basikal ni...If tak larat berjalan kaki, boleh sewa basikal ni untuk mengelilingi Nami Island itu.



Atas bot balik dari Nami Island.
Itulah sedikit sebanyak tempat-tempat menarik yang sempat kami lawati...nanti jika berkesempatan saya share lagi ye...

Tiada ulasan: