AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Ahad, 10 Februari 2013

KUALA TERENGGANU 2

   
   Hari kedua di Terengganu, cam biasalah dari pagi sehingga jam 4.00 petang saya berada di lokasi. Pukul 5.30 pm saya dan Haniza telah dijemput oleh seorang staf dan kami dibawa menikmati jus buah pior... Di gerai ni jus buahnya memang fresh dan boleh dinikmati dalam 3 saiz gelas iaitu gelas kecil , sederhana dan besar. Saya order jus apple asam boi gelas sederhana sahaja. Takut tak habis pula..Memang tak habis pun saya minum..perut jadi tegak rasanya.

ha..nilah jus dalam gelas saiz sederhana

Bayangkanlah jika anda minum jus dalam gelas yang disebelah kiri tu...

Selain dari itu, kami juga makan laksam dan laksa terengganu serta keropok lekor lagi...Memang best. 


Ini adalah laksa terengganu..sepatutnya kuah merah tapi dah habis kami makan dengan kuah laksam..tapi tetap sedap..


Pulut pagi
Mee goreng basah

Keesokannya sebelum berangkat pulang, kami telah dibekalkan pula dengan keropok lekor dan keropok kering. Alhamdulillah, terima kasih rakan-rakan. Semoga berjumpa lagi...

Tiada ulasan: