AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Khamis, 28 Februari 2013

HAPPY BIRTHDAY DANIAL HAKIM

HAPPY BIRTHDAY DANIAL,



Dengan ucapan

Semoga dikurniakan iman yang sempurna,

akhlak yang terpuji,

pekerti yang mulia,

umur yang bermanafaat,

rezeki yang halal,

ilmu yang berguna,

jodoh yang membahagiakan,

hidup yang dirahmati di dunia dan akhirat.
       Danial Hakim adalah anakanda saya yang sulung yang lahir pada 28 Februari 1996. Semasa tu bulan puasa dan saya sakit untuk melahirkan Danial lebih kurang 10 jam. Azan Maghrib sedang berkemundang semasa saya melahirkannya. Alhamdulillah proses melahirkan Danial sangat mudah dan berat semasa kelahirannya ialah 2.95 kg. Suami dan saya memang menanti-nantikan kelahiran Danial dan beliau merupakan anugerah yang tidak ternilai buat kami suami isteri. Semoga Danial akan terus cemerlang dalam kehidupannya dan apa jua yang dilakukan. Saya turut berkongsi beberapa foto lama Danial sejak dari bayi lagi.
Danial sewaktu berusia 4 bulan.
Foto ini saya ambil semula menggunakan camera digital saya, so tak berapa terang.
Danial bersama datuknya. Cucu sulunglah katakan so manjanya lebih sikit...

Danial bersama Nabila semasa usianya 3 tahun lebih sewaktu kami bercuti di Genting Highlands.



Danial sewaktu badannya agak tembam...



Danial memang suka berenang...Tapi sejak akhir-akhirnya kurang sikit..



Ni la dia anak bujang kesayangan saya...
Semoga dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat..Amin
We love you very much.....





Tiada ulasan: