AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Isnin, 25 Februari 2013

BURGER BAKAR ABANG BURN




Burger bakar Abang Burn ni memang dah lama terkenal tapi di N9 ni baru je. Anak saya Danial dah lama mengajak kami ke gerai ni, hari ini baru berkesempatan. Gerai ni terletak di Taman Seri Pulai, Seremban. Agak ramai juga pelanggan ketika kami tiba di situ. Saya memesan dua jenis burger ayam yang saya sendiri lupa namanya tapi secara umumnya kedua-dua burger ni boleh tahanlah rasanya. Kami anak-beranak merasakan kami lebih suka Burger Ijan di Paroi Jaya, Seremban yang sememangnya sedap sehingga menjilat jari. 



Inilah burger ayam yang kami order, ada cheese dan cendawan. 


Tiada ulasan: