AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Isnin, 11 Februari 2013

SOSEJ BERSALUT ROTI




Ni pun sarapan yang paling simple juga.. senang nak buat and mengambil masa yang tak lama pun...

Bahan-bahan:
4 - 5 keping roti
4 - 5 batang sosej - direbus dan sejukkan
1 biji telur - dipukul
bread crumb

1. Roti tadi digelek dengan penggelek untuk padatkannya.
2. Isikan sosej dan gulung roti.
3. Celupkan roti ke dalam telur dan kemudian golekkan atas bread 
    crumb.
4. Panaskan minyak dan goreng sehingga kekuningan.
5. Boleh makan dengan sos cili.




Tengoklah tu...Hazim makan sosej bersalut roti and nasi goreng tu...Camner nak diet...

Tiada ulasan: