AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Selasa, 15 Januari 2013

CUTI-CUTI SINGAPORE

Cuti Sekolah Disember lalu sempat saya dan hubby membawa anak-anak bercuti di Singapore. Kami ke Universal Studio. Sehari sebelum ke Singapore kami menginap di M-Suites Hotel, Johor Baharu dan menaiki bas ke Singapore.
Memang seronok tapi agak memenatkan. Tak cukup sehari suntuk di sana rasanya. Kami bernasib baik juga kerana pengunjung tidak berapa ramai dan anak-anak sempat menaiki dan mencuba semua permainan di situ. Yang penting anak-anak happy and enjoy. Ini adalah antara gambar-gambar yang saya ingin kongsikan dengan rakan-rakan.




Ini di hadapan pintu masuk.



Posing sakan anak-anak ibu ni ha....


Latarbelakang tu sebelum masuk ke bahagian Madagascar...Memang best sangat kat sini. My maid pun turut seronok.


Bersama Shrek dan Fiona kononnya....



I tak naik yang ini, takut....


Nabila dan Danial di hadapan robot Transformer tu...



Hazim dengan bibik naik burung kat Dinasour Land ni..Mula-mula Hazim takut juga tapi dah dipujuk dia naik juga..


Haziq and Hubby pulak posing depan Transformer.

Tiada ulasan: