AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Jumaat, 11 Januari 2013

RED VELVET CAKE - CUBAAN PERTAMA

Dapat peluang untuk update blog ni saya pun update la...sekali banyak gitu. Puas juga mencari gambar-gambar....

Saya telah berjaya membuat red velvet cake tapi rasanya boleh improve lagi kot..Cuma cream cheese frosting tu yang tak berapa menjadi..agak cair sedikit. Tak pe. Lain kali saya akan mencuba lagi.
Yang penting hubby and anak-anak kesayangan saya sukakan cake ini. 


Beginilah rupanya setelah dihias oleh anak dara saya dengan cream cheese frosting yang cair tu....







Eemmm....sedap tau . Jomlah...



Nanti i akan share resepinya ye...tak sempat la...

Tiada ulasan: