AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Jumaat, 18 April 2014

TOM YAM DI SECRET RECIPE


Laparkan bila nampak makanan yang menyelerakan ni. Sebenarnya inilah hidangan untuk 'lunch' saya pada hari Jumaat ni. After kelas di Institute of Educational Leadership, Universiti Malaya saya dan sahabat saya yang sama-sama melanjutkan pelajaran dalam bidang PhD di sini pergilah ke Menara Telekom dan terus ke Secret Recipe. Yang kami order ialah Tom Yam and Green Apple Juice with lime. Sodap gak Tom Yam ni dengan dua ekor udang yang bosar-bosar tu ha....tapi podeh jugak...tapi dah lapar tu habis juga satu mangkuk.


Tiada ulasan: