AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Selasa, 15 April 2014

IN THE NEWSPAPER AGAIN


Assalamualaikum,

    Pada sambutan Hari Raya tahun lepas, batch gegurls STJ 83-87 telah berkumpul di Seremban. Terima kasih pada Sarah Ali selaku organizer untuk reunion ini. Memang ada di antara kami yang telah terpisah sejak tamat tingkatan 5 lagi. So apalagi, merah riuh rendah suasana kat rumah Shidah tu. Alhamdulillah walaupun tak semua Gegurls yang hadir tapi ini membuktikan bahawa hubungan dan persahabatan kami tidak berakhir begitu sahaja.
     Macam-macam cerita yang keluar...ada sedih, lucu dan pelbagai perasaan yang sukar digambarkan dengan kata-kata. Sepanjang 5 tahun menimba ilmu di STJ banyak pengalaman dan ilmu yang diperolehi. Selama 5 tahun itulah hubungan kami sebagai sahabat amat akrab dan kami saling memerlukan antara satu sama lain. Maklumlah ibu bapa semuanya jauh. 
  Setelah tamat tingkatan 5 dan masing-masing melanjutkan pelajaran, ada di dalam dan luar negara. Kemudian bekerjaya dan berkeluarga tetapi hubungan tidak pernah terputus. Pernah juga kami mengadakan perjumpaan di Shah Alam, Johor dan Melaka tetapi jumlah yang hadir tidaklah ramai. 
     Untuk reunion ini, masing-masing membawa juadah dari rumah ala-ala Pot Luck gitu. Memang best...
     Semoga hubungan kami terus berkekalan. Sayang semua Gegurls 83-87.

Tiada ulasan: