AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Selasa, 30 April 2013

SPAIN


Di jalan menuju ke Plaza De Mayo, Madrid

Assalamualaikum dan Hola rakan-rakan,

Lamanya tak update blog. Tapi kali ni yang cepat dan ringkas aje. Sebenarnya sejak 15 April sehinggalah 24 April 2013 yang lalu saya dan suami telah ke negara yang terkenal dengan kekuatan pasukan bola sepaknya iaitu Sepanyol. Sepanjang dua minggu kami di sana, memang best dan banyak juga tempat-tempat menarik yang kami lawati seperti Museum Senilukis dan Mosque Catheral. Kami juga sempat melawat Masjid-masjid lama yang kini telah dijadikan Gereja. Memang menakjubkan senibinanya. Kami sempat melawat beberapa jajahan di Andalusia seperti Madrid, Toledo, Cordoba dan Granada. Yang paling best sekali ialah nanti saya akan berkongsi jenis-jenis makanan yang terdapat disana. Ok nanti sambung di episod seterusnya. Gracias....


Tiada ulasan: