AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Ahad, 14 Oktober 2012

SOUTH KOREA - 1


Lawatan ke Korea Selatan ini mengambil masa selama 5 hari 4 malam. Memang memenatkan tapi berbaloi kerana dapat melawat tempat-tempat yang cantik sangat pemandangannya. So, I share sedikit ye mana yang sempat.



Geram tengok pokok kat sana. Masa kami pergi tu baru je selesai musim sejuk. Masih dingin dan pokok-pokok sudah mula mengeluarkan bunga yang cantik dan berwarna-warni.




Bersama hubby dalam kawasan Malaysian Embassy.



Jalan raya dipenuhi dengan pokok yang telah mula mengeluarkan bunga. Tempatnya bersih sangat.




Di hadapan bangunan Kedutaan Besar Malaysia





Melawat Cheongyecheon Stream. Ia merupakan sebatang sungai yang sangat bersih mengalir di tengah bandaraya Seoul. Memang cantik dan terjaga persekitarannya dan antara tempat yang menjadi tumpuan pelancong.



Tengoklah bunga-bunga tu...cantikkan. 



Sungai ditengah bandaraya Seoul yang bersih dan dihias cantik






Airnya bersih dan sejuk.

Ok nanti sambung lagi ye dan saya akan share pula gambar di Nami Island, tempat pengambaran filem Winter Sonata yang famous tu...

Tiada ulasan: