AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Khamis, 20 Jun 2013

GRANADA, SEPANYOL

     Sepanyol adalah sebuah negara yang memang menarik untuk dilawati dan kami agak terkilan kerana tidak sempat ke Barcelona kerana kekangan masa. Tempat-tempat yang kami lawati memang tidak dinafikan kebersihannya cuma untuk mencari makanan HALAL tu agak susah sedikit kerana kami tidak diberikan lokasi yang sebenarnya kedai-kedai makanan Islam. Hari yang terakhir di Madrid barulah kami ketemu lokasi makanan orang Arab yang halal.

     Kali ni saya nak berkongsi pula foto-foto di Granada sebuah bandar yang terkenal dengan syurga membeli belah. 


Sepanjang perjalanan kami dapat menikmati pemandangan ladang pokok zaitun yang meluas. 



Kota Granada yang sentiasa sibuk dan tempat untuk pelancong membeli belah.


Granada di petang hari.


Bergambar dalam perjalanan ke restoran untuk makan malam.



Posing bersama hubby. Thank you sayang for the memorable holidays.


Dilereng menuju ke Restoran. Sepanjang lereng ini banyak gerai-gerai menjual cenderahati dan pakaian.



Sempat posing di hadapan sebuah restoran Morocco.


Dihadapan hotel penginapan kami di Granada 


Di cafe berhadapan hotel.


Bergambar di hadapan hotel sebelum kami bertolak ke Toledo.

Tiada ulasan: