AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Khamis, 13 Jun 2013

MADRID 2013

Sepanjang dua minggu kami di Sepanyol, memang banyak tempat yang kami lawati dan saya ingin berkongsi beberapa foto ke tempat-tempat yang kami lawati. Kali ini saya ingin berkongsi foto di Madrid pula....


Di Masjid Madrid dimana kami sempat solat zohor di sini. Masjidnya agak besar di tengah-tengah kota Madrid



Bersama hubby di hadapan pusat membeli belah Principe Rio, Madrid dan diseberang hotel yang kami menginap.



Di dalam kawasan Principe Rio, tetapi masa ni kedai belum dibuka.



Di pondok menunggu bas di kota Madrid.


Di lapangan terbang Madrid, Sepanyol.


Di hadapan Museum Lukisan yang kami lawati. Belakang tu ialah monumen Boya salah seorang pelukis terkenal dunia.



Di hadapan Principe Rio



Tiada ulasan: