AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Isnin, 10 Jun 2013

JJCM DI JOHOR BAHARU

     Bulan April yang lalu saya dan suami 'outstation' ke Johor. First day tu saya melawat peserta penandaarasan NPQEL di Kulaijaya. Ada dua sekolah yang saya lawati di Kulaijaya dan sebuah sekolah di Gelang Patah. Sambil kerja tu sambil JJCM ler kami suami isteri. Selesai tugas saya, kami ke Johor Baharu pula untuk tugasan suami di Larkin dan Pasir Gudang.

     Antara kedai makan yang kami pergi ialah di Kampung Majidee dan menikmati Murtabak yang memang famous di situ. Lokasinya ialah berhampiran Masjid Kg. Majidee dan ini bukanlah merupakan kali pertama kami ke situ. Pernah kami ke sini bersama anak-anak tahun lepas. Selain murtabak, suami tersayang order Mee Rebus juga. Boleh tahan juga kenyangnya tu....


Inilah Restoran di Kg. Majidee, Johor Baharu yang memang terkenal dengan Murtabaknya. Memang sedap dan garing...



Inilah Murtabaknya...



Mee Rebus yang suami order...Sedap juga

Dalam perjalanan balik ke Seremban setelah selesai tugasan kerja, kami singgah di Batu Pahat bertemu rakan-rakan dari cawangan Batu Pahat. Malamnya dibawa makan oleh rakan-rakan.
   

Cikgu Shidan membawa kami untuk makan malam di Restoran Ceria Maju yang diusahakan oleh bekas anak muridnya.


Hubby bersama Cikgu Shidan, Saufi, Tn. Hj. Zakaria dan En. Sam


Nasi Goreng Paprik...sodap dan pedas...


Jus Limau Asam Boi yang menyegarkan...

Tiada ulasan: