AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Sabtu, 29 September 2012

WAJAH-WAJAH KESAYANGAN HAMBA


Hubby kesayanganku. Thank you for everything. 

Putera sulung - Danial Hakim. Semoga menjadi seorang insan yang berguna kepada Agama, bangsa dan negara.


Satu-satunya puteri dalam keluarga kami - Nur Nabila Husna. Semoga menjadi anak yang solehah dan wanita yang berjaya di dunia dan akhirat.

Muhammad Haziq Haikal - Semoga sentiasa diberikan kekuatan untuk menjadi insan yang berjaya dalam kehidupan.
Muhammad Akmal Hazim - Semoga  sihat selalu dan menjadi anak yang soleh. 

Inilah wajah-wajah kesayangan saya dalam hidup ini. Semoga kami kekal bahagia dan mendapat keberkatan dari Allah dalam menjalani kehidupan di dunia ini. Saya sentiasa berdoa agar anak-anak menjadi anak-anak yang soleh dan solehah serta berjaya dalam kehidupan mereka di dunia dan akhirat.

Tiada ulasan: