AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Isnin, 17 September 2012

Andek datang rumah

Mak saudara tersayang, Andek talipon last week and nak datang beraya. So, fikir punya fikir apa nak masak. Resepi yang mudah ialah Ayam Masak Cili Api, Goreng Pucuk Paku for lunch. Kemudian sebelah petangnya anak-anak minta dibuatkan pizza and Shepperd Pie. Untuk Pizza and Shepperd Pie saya ikut resepi yang diajar oleh Kak Nabiha. Thanks sis.... Rasanya ni dah kali ke 4 saya buat pizza and kali ke 3 buat Shepperd Pie. Anak-anak dan hubby suka... Jom tengok..apa hasilnya ye....

 Inilah pizza ayam yang saya buat...Topping tu anak-anak yang hasilkan.




Shepperd Pie yang dihasilkan....






Kenapa pulak tarikh kat gambar ni tahun 2007. Ni mesti anak-anak keluarkan bateri dan tak set semula tarikh semasa. Tak apalah......Ini pula kek marble yang saya bakar malam sebelumnya. Resepi juga dari Aziejaya.blogspot.com


Kek marble ni tak sempat pun tunggu tengahari dah habis.

Tiada ulasan: