AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Isnin, 17 September 2012

Menu Hujung Minggu



Hujung minggu adalah masa untuk memasak dan meluangkan masa dengan family. Maklumlah hari-hari berulang alik dari rumah ke pejabat di Institut Aminuddin Baki, Genting Highlands amat memenatkan. So week end adalah masa untuk kami sekeluarga berkumpul dan memenuhinya dengan aktiviti yang sihat dan menggunakan masa secara berharga. So, anak-anak nak makan soto...apa lagi pagi-pagi dah ke pasar and balik je terus mula memasak. Dah siap soto, teringin pula nak makan agar-agar so buatlah agar-agar pandan...tapi alamak terlupa pula letak pewarna hijau so...agar-agar saya kali ni agak pucat tapi yang penting rasanya tetap sedap......


Tengoklah tu pucat kan....


Inilah dia rupanya soto yang saya masak atas permintaan anak-anak tersayang.


So jomlah jemput makan.....

Tiada ulasan: