AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Selasa, 17 Disember 2013

KEPUTUSAN PMR

Ya Allah, berdebar-debar hati sambil menunggu keputusan PMR 2013 diumumkan. Puteri tunggal saya akan memperoleh keputusannya. So setelah selesai memasak untuk makan tengahari saya dan Nabila bergerak ke SMK KGV. Sampai di sekolah, rakan-rakan Nabila ramai yang telah menunggu. Ada yang gembira dan sedih kerana ada antara mereka yang telah mengetahui keputusan mereka terlebih awal melalui sms dan sebagainya. Nabila tenang sahaja air mukanya, saya, hubby dan Danial yang risau dibuatnya. Setelah cikgu mengarahkan pelajar-pelajar memasuki dewan lagi berdebar-debar.

Saya bersyukur ke hadrat Ilahi kerana keputusan Nabila cemerlang dengan mendapat 8A. Semua ini adalah hasil usaha dan kerja kerasnya belajar tanpa jemu. Tahniah dari ibu, ayah, abang dan adik-adik. Semoga hari yang mendatang akan memberikan kejayaan dan seterusnya Nabila dapat mencapai cita-cita yang diimpikan.


Berdebar menunggu keputusan dari guru kelas...


Bersama-sama pelajar lain yang memperoleh 8A


Bersama sahabat baiknya, Dania serta ibunya


Tahniah dari ayah dan ibu


Bersama Dania

Tiada ulasan: