AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Khamis, 21 Mei 2009

Welcome Back

Wah.... lama betul rasanya tidak menulis di ruangan ini. Kerana kesibukan pengajian dan pelbagai urusan harian menyebabkan kelancaran untuk menitipkan sepatah dua kata di blog saya ini terpaksa dihentikan bukan hanya seketika tetapi beberapa bulan juga. Kini tahniah diucapkan kepada diri sendiri kerana telah kembali.

Memang kehidupan ini sentiasa sibuk dan tidak lepas dari masalah. Melihat kepada blog en azhan (seorang kawan yang banyak memberikan galakan, sokongan dan tunjuk ajar kepada saya dan rakan-rakan lain) mengenai persiapan untuk konvokesyen menjadikan saya teruja dan tidak sabar untuk menghitung hari tetapi..... untuk ia menjadi kenyataan tugasan untuk menyiapkan kertas projek amat mencabar. Tetapi cabaran, dugaan dan pengalaman yang dilalui seterusnya amat berharga dan melatih diri untuk lebih sabar dan yakin. Kepercayaan dan keyakinan terhadap diri sendiri menyebabkan saya sentiasa memuhasabah diri. Semoga rakan-rakan lain juga akan turut bekerja keras untuk menyiapkan kertas projek ini.

1 ulasan:

Pakwar berkata...

Tahniah kerana Puan telah kembali, bila di sekolah nanti, jgn lupa share kan aktiviti BI di dalam kelas