AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Khamis, 28 Mei 2009

Terima kasih






Kejayaan ini tidak akan dapat dicapai tanpa dorongan, sokongan dan semangat dari insan tersayang dan juga keluarga yang dikasihi. Semoga apa yang dilakukan akan terus cemerlang dan diberkati. Kejayaan ini juga diharap akan menjadi teladan dan ikutan anak-anak tersayang. Terima kasih atas pengorbanan yang dilakukan.






Kepada rakan-rakan SM1, terima kasih juga atas kerjasama, semangat kumpulan, kejelekitan dan usaha sama yang telah ditunjukkan sepanjang dua tahun bersama. Segala kenangan manis akan diingati sepanjang hayat. Semoga kalian berjaya menjadi pemimpin yang dihormati, berkaliber dan berwawasan. Sememangnya kalian adalah yang terbaik dalam kalangan yang terpilih.


4 ulasan:

abgjan.com berkata...

kalau bukan insan tersayang, siapa lagi yang akan bersama kita ketika berhadapan saat getir. Tahniah dan terima kasih kerana sudi share nota hari tu

Vivian Woo berkata...

Bagai Pinang Dibelah Dua

Pakwar berkata...

U r the example of hard working person, kalau tak jadi pengetua , saya doakan anda sbg guru cemerlang Jusa C

Jubah hitam berkata...

Teruskan kecemerlangan bersama pelajar pula