AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Selasa, 4 November 2008

Exam

Hai, hari pertama exam memang menyeramkan. Maklumlah dah lama tak mendudukinya maka perasaan tidak tenteram telah timbul. Perbincangan telah diadakan bersama-sama kawan-kawan sekelas. Ini membuatkan perasaan sedikit terkawal. terima kasih kepada kawan-kawan yang telah sudi berbincang bersama-sama untuk menambahkan dan memantapkan lagi pengetahuan sedia ada. Perkongsian idea dan bertukar-tukar pendapat tentang beberapa perkara telah membantu di dalam menjawab soalan. Semoga segala usaha kita semua diberkati oleh Allah dan mendapat hasil yang diingini.

Tiada ulasan: