AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Sabtu, 20 September 2008

motivasi diri


Hai, senang hati apabila membaca buku motivasi tentang perkembangan remaja ni. Rupa-rupanya banyak yang masih belum diketahui semasa menjadi guru selama 13 tahun ni. Sepatutnya guru perlu mengetahui dan mengaplikasikan teori motivasi dan teori perkembangan remaja ini untuk menjadi seorang guru yang baik dan berkesan. Terima kasih kepada Dr Chua Yan Piaw yang membantu di menambah dan memperkayakan ilmu saya di dalam bidang psikologi ini. Sesungguhnya pengetahuan yang diterima amat berguna bukan sebagai seorang guru sahaja malah sebagai ibu dan manusia di dunia ciptaan Allah ini. Alhamdulillah semoga pengetahuan dan kemahiran ini akan semakin bertambah, berkembang dan bercambah. Insya allah. Lihatlah kebesaran Allah ini (pemandangan di dalam kaabah)

2 ulasan:

Pakwar berkata...

pertama kali melihat suasana di dalam kaabah. Terima kasih

Jubah hitam berkata...

macam 2 rupanya dalam kaabah ya