AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Rabu, 5 November 2008

Wah! mencabar betul soalan dato' hari ini. Rasa nak terseliuh jari-jari yang ada ni. Nak kata banyak sangat tulis tak juga tapi semoga apa yang ditulis itu berbaloi dengan lenguh di sendi jari yang kurasai ini. Terima kasih juga kepada kawan-kawan di dalam perbincangan yang diadakan di Bilik Mesyuarat IPK tu. Banyak juga idea dan ilmu yang boleh digunakan untuk menjawab soalan dato' tu. Perkongsian idea yang sebegini adalah baik dan mendatangkan manfaat. Semoga segala usaha dan pengorbanan yang telah dilakukan akan mendapat pembalasan yang setimpal dariNya.

Apa-apa pun perjuangan masih perlu diteruskan dan semoga berjaya kepada kengkawan yang lain.

1 ulasan:

Jubah hitam berkata...

Nampaknya kekawan yang lain pun begitu juga. Hebat betul la geng2 IPK ni menjawab selama 3 jam tanpa henti