AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Selasa, 4 Mac 2014

MEDAN DAY 3

MEDAN DAY 3

Kami ke Medan last December tapi baru kali ni nak sambung semula dan share catatan perjalanan kami di sana. 


Ini Green Garden Hotel di Brastagi yang kami stay 1 malam. Best hotel ni dan makanan pun sodap-sodap. Sejuk kat sini sama seperti di Cameron Highlands. Pagi-pagi nak mandi tu bukan main sejuk lagi airnya.


Di belakang tu ialah Gunung Berapi yang masih aktif dan masih dapat kami lihat asap keluar ke udara. Seramlah pulak.


Inilah keluarga saya. Sekejap aje rasanya anak-anak dah besar. Sedih juga rasanya sebab lepas ni Danial akan ke Universiti dan Nabila pula balik semula ke asrama SESERI.


Haziq naik kuda


Danial tu takut-takutlah pulak....Nabila steady jer...


Ha...ni saya, hubby and Hazim pulak.


Posing di atas Bukit yang berlatarbelakangkan Gunung Karo ke apa entah namanya...dah lupalah pulak.


Aksi dan gaya anak-anak kesayangan saya.

Tiada ulasan: