AKU BUKANLAH ORANG YANG HEBAT, TAPI AKU MAHU BELAJAR DARI ORANG YANG HEBAT.

AKU ADALAH ORANG BIASA, TAPI AKU INGIN MENJADI ORANG YANG LUAR BIASA.

DAN AKU BUKANLAH ORANG YANG ISTIMEWA, TAPI AKU INGIN MEMBUAT SESUATU YANG ISTIMEWA.

Selasa, 2 Jun 2009

International Food and Culture Exhibition IPS




Tahniah buat Azhan and wife, Datin Yati, Kak Tie rahman, Sheeda, Nik Azhar, Woo, Hazura, Shima dan rakan-rakan IPK Kohort 9 yang terlibat dengan gerai jualan di hari tersebut. Sememangnya semangat kumpulan dan kejelekitan memang kekal wujud walaupun telah berjauhan dan jarang bertemu. Sesekali bertemu kegembiraan dan keterujaan untuk berkongsi cerita tak dapat digambarkan.

Gerai jualan IPK best dan happening. Tak sangka rakan-rakan boleh menjadi penjual yang berjaya. Kalau macam tu boleh jadi perayu undi tau...Makanan pun sodap-sodap belako. Terima kasih kak yatie datin kerana masak mee goreng yang sodap tu. Anak-anak saya kata "Bestlah ibu mee ni, nak lagi". Rojak buah pun sodap. Kek coklat Shah Alam pun sodap. Berjaya juga saya menjual dua biji kek tu...He..He... Itulah yang saya mampu tolong kerana terpaksa beredar awal untuk memenuhi kerenah anak-anak untuk berjalan-jalan di Kuala Lumpur. Sebelum tu sempat juga melihat-lihat gerai pameran dari pelbagai negara. Menarik juga sebab budaya mereka yang pelbagai turut dipamirkan.


Tahniah sekali lagi buat Kohort 9 IPK.
Kalian memang 'WORLD' and 'THE BEST'. "KEEP UP THE GOOD WORK AND SPIRIT"

2 ulasan:

Jubah hitam berkata...

Frust tak dapat pergi kerana hari isnin terpaksa balik kg kerana ada urusan negara. Saya stay kat ipk lepas balik dari iab lagi. Tahniah kerana kalian gembira pada hari berkenaan

Yati Wahab berkata...

yes...anda dan rakan semua memang hebat...